Today is the day before the rest of your life.

Sitter här hemma och tänker. Idag. Imorn. Och på måndag om en vecka. De de tre dagarna jag kmr att bo hemma. Sen. Sen flyttar jag. Skit, tre dagar kvar, tre små dagar som går så snabbt. Känns som varje timme räknas. Men ändå har jag inte kunnat vara glad de här sista veckorna jag bott här. De ända jag tänker på är de som ska flytta in. Kommer de att plocka smultronen när de är mogna? På vintern vid juletid , kommer de alltid tända en brasa i öppna spisen och placera julgranen på samma ställe vi har ställt den i 12 år nu? Kommer de att rensa bort de vackra blommer vi en gång planterat? Inte vet jag, och det kommer jag säkert heller aldrig få veta heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0